středa 24. února 2010

I don't know you

Nový blog, nový start.

Kdo jsem a co vlastně očekávám od Cette idéale?

Jsem patnáctiletá Dommie z České republiky. Mám zdánlivě perfektní život. Pokud byste mě potkali, pravděpodobně působím velice odtažitě, možná sebe a cílevědomě. První pohled o mně však vypovídá přesně to, co nejsem.
Chodím na gymnázium, známky převážně výborné. Jak jsem už zmínila, zajímám se o módu, jsem manuálně zručná a ráda tvořím.
Na druhou stranu jsem malinko náladová a tvrdohlavá, taky vcelku nepořádná O:)

Jsem vysoká cca 170cm, vážím asi 51kg, takže rozhodně nejsem žádná "vychrtlina" :) Mám dlouhé, rovné, hnědé vlasy (nebarvené), moc (nebo spíše vůbec) se nelíčím.

Chci, aby cette-idéale byl můj "nákupní deníček", popř. outfitový archiv. Občas sem vypíšu, co mi leží na srdci, a budu doufat, že se sem bude někdo rád vracet :-)



src="http://toplist.cz/count.asp?id=1084065" alt="TOPlist" border="0">

2 komentáře:

  1. Zatím to tu vypadá nadějně:)..těším se na další příspěvky:)..

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý nápad a děkuji ti za komentář. :-)

    OdpovědětVymazat