pátek 26. února 2010

What else can I do?

Ach. Jistě znáte wetseal.com. Pokud ne, je to taková obdoba našeho Bonprixu nebo něčeho podobného.
Nejsem příznivec nakupování oblečení po internetu - nikdy si nemůžete vybrané kousky pořádně vyzkoušet, nevíte, jak bude vypadat materiál...ovšem když právě na Wetsealu převedli ceny do Kč, probrouzdala jsem jejich nabídkou a našla pár kousků, kterým podle mého názoru nejde odolat. Byly už dokonce pěkně naskládané v pomyslném virtuálním košíku....JENŽE. To, čeho jsem se obávala, skutečně nastalo. Hodnota poštovného činila přes 1000Kč. Tak jsem zvadla a smutně nákup odložila na dobu neurčitou.


Proto se vás ptám : máte s tímto obchodem nějaké zkušenosti? Nebo nakupovali jste ze zahraničního online shopu?

3 komentáře:

  1. Wow..věci jsou krásné.. No, ale to poštovné.. Ach.. Proč ty věci ze zahraničí vždycky mají takové drahé to poštovné..:D

    OdpovědětVymazat
  2. Eli : je to fakt hrůza :-( ale není se čemu divit, platíme oblečkům výlet lodí :D

    OdpovědětVymazat
  3. ono záleží na obchodu, já jsem teda nenakupovala přímo v obchodu ale na ebay a nebylo to tak hrozné (samozřejmě se to liší, co prodávající to jiné poštovné)..

    OdpovědětVymazat