středa 31. března 2010

Today, Tomorrow, Prague

Today
Hrozný den. Vymazala bych ho, mohla-li bych. Ve škole byla nuda a všechno tak celkově...nanic? Ano, nanic je to správné slovo. Ráno : písemka ze zemáku (to bylo OK), pak prezentace na severní Ameriku (mám kašel a při čtení mi přeskočil hlas, takže to vypadalo, jako když mutuju). Pak francouzština. Jak jsem jindy naprosto v pohodě, dnes jsme psali báječný testík, kterému jsem "porozuměla" asi tak v půlce času na vyplnění. Parádička....jen češtinářka se nad námi slitovala, a tak jsme dostali křížovku s cílem zvětšování slovní zásoby. Občanka - ta mě potěšila - z testu, na který jsem chyběla mám 1, 1 a vůbec netuším, jak jsem to dokázala. A pak dějepis. No, tak nějak prázdný dějepis.
Když si to vezmu kolem a dokola, vlastně se ani kolik zlých věcí nestalo. Vlastně žádné....takže je to jen má divná nálada :-?
_______________________

Tomorrow : Prague
Aneb věřím v lepší zítřky. Zítra jedu do Prahy, tak se těším, co všechno bych "prošmejdila" :D Mám zálusk na džínové šatky z New Yorkeru....a ráda se pokochám v H&M. Taky mám nápad na outfit, jen nemám nějak čas ho nafotit.....ještě si k němu musím dovyrobit doplňky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat